Jaa sivu
Cushman & Wakefield Finland laajentaa toimintaansa kiinteistöjohtamispalveluihin
10.1.2019

HELSINKI, 8 tammikuuta 2019 – Kiinteistöjohtamispalvelut-yksikkö aloitti toimintansa Suomessa vuoden 2019 alussa.  Kansainvälisten sijoittajien kasvava kiinnostus Suomen kiinteistömarkkinaan ja Cushman & Wakefield Finlandin palveluita kohtaan mahdollistivat palveluvalikoiman kasvattamisen. Tästä eteenpäin Cushman & Wakefield Finlandin palveluvalikoimaan kuuluvat toimitilavuokraus, kiinteistöjen myynti- ja ostoneuvonanto, kiinteistöarviointi, retail- sekä kiinteistöjohtamispalvelut.

Janne Eriksson, toimitusjohtaja Cushman & Wakefield Finland:
”Voimme tyytyväisinä ilmoittaa Union Investment Real Estate GmbH valinneen Cushman & Wakefieldin kiinteistöjohtamispalveluiden toimittajaksi. Union Investment Real Estate GmbH on Saksan suurin avoimien rahastosijoitusten manageri, johtaen tällä hetkellä yli 35,3 Mrd € sijoituksia.”

About Cushman & Wakefield
Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) is a leading global real estate services firm that delivers exceptional value for real estate occupiers and owners. Cushman & Wakefield is among the largest real estate services firms with 48,000 employees in approximately 400 offices and 70 countries. In 2017, the firm had revenue of $6.9 billion across core services of property, facilities and project management, leasing, capital markets, valuation and other services. To learn more, visit www.cushmanwakefield.com or follow @CushWake on Twitter.

Lisätietoja:
Janne Eriksson