Jaa sivu
Cushman & Wakefield Kansallis-yhtiöiden neuvonantajana asuntoportfolion myynnissä
31.10.2017

Helsinki Lokakuu 2017 – Kansallis-yhtiöt on myynyt Nordea Henkivakuutus Suomi Oy:lle neljän kiinteistön asuntoportfolion, jonka kohteet sijaitsevat erinomaisilla sijainneilla Helsingissä. Portfolion neljä täyteen vuokrattua asuinkerrostaloa käsittävät yhteensä noin 130 asuntoa. Kohteet sijaitsevat kantakaupungissa, mm. Katajanokalla. Kiinteistöt on rakennettu tai peruskorjattu viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kaikista portfolion kohteista on hyvät julkiset liikenneyhteydet ja kattavat palvelut ovat kävelyetäisyydellä.

”Olemme tyytyväisiä saadessamme itse kehittämillemme kiinteistöille pitkäjänteisen ja vakavaraisen omistajan. Kauppa on yhtiömme strategian mukainen. Keskitymme liike-/toimistokiinteistöihin ja vapautamme kaupassa pääomaa vireillä olevia kehityshankkeitamme silmällä pitäen.”, kertoo Ilkka Paju, Kansallis-yhtiöt

”Ostamamme kohteet ovat juuri meille sopivia erinomaisesti hoidettuja vuokra-asuntokohteita loistavilla sijainneilla Helsingissä ja uskomme niiden sopivan hyvin strategisesti omistettavaksi pitkällä aikajänteellä.”, kertoo Janne Sipilä, Nordea Henkivakuutus

"Olemme erittäin iloisia voidessamme auttaa Kansallis-yhtiöitä tässä menestyksekkäässä projektissa, joka osoittaa markkinakysynnän olevan vahva tämän tyyppisille kiinteistöille, sanoo Cushman & Wakefieldin Suomen toimiston toimitusjohtaja Janne Eriksson." Cushman & Wakefield toimi projektissa myyjän neuvonantajana.

Lisätietoja:

Janne Eriksson