Jaa sivu
Cushman & Wakefield TH Real Estaten neuvonantajana kauppakeskus Kampissa
23.2.2017

Helsinki 23. helmikuuta 2017 – Cushman & Wakefield on toiminut TH Real Estate European Cities Fundin neuvonantajana tämän hankkiessa 50 % Kampin kauppakeskuksesta. Kauppakeskus käsittää 36.600 m² vuokrattavaa tilaa. Transaktio on yksi kaikkien aikojen suurimmista yksittäiskohteiden kiinteistökaupoista Suomessa. Toimeksianto toteutettiin Cushman & Wakefieldin Suomen ja Ruotsin toimistojen yhteistyönä.

Kohteen myi rahasto, jota hallinnoi globaali varainhoitoyhtiö Barings.

Kampissa on n. 110 liikettä, 40 kahvilaa ja ravintolaa, supermaket, yökerho ja keilahalli. Suurimmat vuokralaiset ovat S-ryhmä, Ruokakesko, Bestseller (Vero Moda, Only, Jack & Jones ja Name It – liikkeineen) ja Clas Ohlson. Tunnettuja kansainvälisiä brändejä edustavat mm. Calvin Klein, Björn Borg, Burger King, Cubus, Espresso House, Guess, Stadium, Starbucks ja Subway.

-           olemme erittäin tyytyväisiä siitä, että saimme avustaa TH Real Estatea Kampin hankinnassa, joka sopii täydellisesti heidän mm. suuret kauppakeskukset käsittävään sijoitusstrategiaansa sanoo Janne Eriksson, Cushman & Wakefieldin Suomen toimitusjohtaja. Tämä transaktio todistaa myös, että laadukkaisiin suomalaisiin kiinteistöihin kohdistuu vahva kansainvälinen kysyntä.

-           tämä on erinomainen todiste Cushman & Wakefieldin pohjoismaisesta yhteistyöstä. Yhteinen asiantuntemuksemme alueella toimii suoraan asiakkaittemme hyödyksi, sanoo Cushman & Wakefieldin Ruotsin ja Pohjoismaiden toimintojen toimitusjohtaja Agneta Jacobsson.

Lisätietoja:

Janne Eriksson